TOYOTA KOBOS

JAK DBAMY O BEZPIECZEŃSTWO

NASZYCH KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW

W SALONACH I SERWISACH

TOYOTA KOBOS

Wprowadzone procedury
Środki ochrony osobistej
- ekran ochronny - Klient - Doradca,
- płyny do dezynfekcji dla Klientów, jak również dla nas,
- jednorazowe rękawiczki, których używamy bez przerw i cyklicznie wymieniamy,
- kombinezony dla osób, które zajmują się logistyką samochodów z parkingu - przyjęcia do i wydania z serwisu,
- samochody które odwiedzają nasz serwis są poddawane ozonowaniu
- maseczki medyczne dla personelu.
Bezpieczny odstęp
- dla zachowania bezpieczeństwa i zgodnie z zaleceniami GIS klienci znajdują się w odległości 3 metrów od doradców,
- przy doradcy może przebywać jedynie jedna osoba naraz,
- po wizycie klienta używane meble są dezynfekowane.
Ograniczona ilość osób
- maksymalna liczba klientów w salonie to jedna osoba do wskazanego Doradcy w danym dziale,
- poczekalnia wyłączona z użytku - w zamian wyznaczone bezpieczne strefy przebywania na zewnątrz salonu,
- regularna dezynfekcja salonu i serwisu specjalistycznymi środkami.
Bezpieczeństwo w poszczególnych działach
Samochody Nowe
- wprowadzenie sprzedaży online, bez wychodzenia z domu możesz kupić samochód - załatwiamy cała procedurę on-line i kurierem,
- nowy kanał kontaktu poprzez najpopularniejszy na świecie komunikator - WhatsApp,
- możliwość prezentacji samochodu online (wideorozmowa i prezentacja samochodu przez Doradcę w salonie).
Serwis
- zminimalizowanie Klientów będących w biurze serwisu w jednym czasie, umawianie Klientów na konkretne godziny,
- ustawienie ekranu bezpieczeństwa pomiędzy Klientem a Doradcą,
- ozonowanie samochodu przed i po wykonanej usłudze serwisowej.
Ubezpieczenia
- kontakt bezpośredni z Klientem ograniczony do minimum - usprawnienie obsługi Klienta w zakresie ubezpieczenia samochodu przez telefon oraz e-mail,
- oferty, polisy, odpowiedzi na zapytania wysyłane drogą mailową,
- ustawienie ekranu bezpieczeństwa pomiędzy Klientem a Doradcą.
Nowe usługi!
Usługa Door-To-Door
wprowadziliśmy taką usługę, która polega na odebraniu samochodu z pod drzwi Klienta, a po skończonym serwisie pojazd wraca na swoje miejsce, z którego był zabrany.
Ozonowanie samochodu
Ozonowanie wpływa bezpośrednio na nasze, jak i Klienta bezpieczeństwo.
Usługa stosowana jest przed jak i po wyjeździe z serwisu, a dowodem na to jest naklejka na drzwiach kierowcy, która mówi o tym, że samochód jest zdezynfekowany, tym samym wolny od wirusów.
Usługa Car Drop-In
Przekazywanie klientom zlecenia w formie elektronicznej za pomocą MMS lub @ ze zwrotną informacją przez Klienta o akceptacji zlecenia. Dodatkowo przekazanie kluczyków do samochodu następuje bez kontaktu bezpośredniego z Doradcą Serwisowym, poprzez specjalnie przygotowane pudełka, które są dezynfekowane po każdym Kliencie, a do higieniczności jest włożony woreczek, który jest jednokrotnego użycia.
Projekt TOYOTA PIT STOP
TOYOTA PIT STOP - wymiana kół bez wychodzenia z samochodu. Klient podjeżdża na wyznaczone miejsce a nasi pracownicy zmieniają koła jak w formule F1. Tym stanowiskiem zapewniamy 100% bezpieczeństwa naszym Klientom oraz sobie.
Więcej zdrowia
Dodatkowo w trosce o bezpieczeństwo każdego z Was, jak i nas, zrobiliśmy poczekalnie na dworze pod naszym Salonem, która cieszy się sporym zainteresowaniem oczekujących na swój samochód. Klienci mogą ten czas w dużej mierze wykorzystać na dostarczaniu witaminy D do swoich organizmów, której aktualnie zawartość w naszych organizmach ma bardzo duży wpływ na utrzymanie odpowiedniej odporności, która w tak ciężkim czasie jest nam bardzo potrzebna.
INTERNETOWY SALON TOYOTY


Toyota to od lat światowy lider niezawodności i technologii. Jako pierwsi wprowadziliśmy na rynek technologię hybrydową, którą udoskonalmy już od ponad dwudziestu lat.Siłą naszej marki jest nie tylko jakość i trwałość oferowanych przez nas samochodów. To także obsługa klienta na najwyższym poziomie, bez względu na okoliczności.


Dlatego już teraz możesz odwiedzić nasz Internetowy Salon, gdzie razem z doradcą obejrzysz z bliska i uzyskasz pomoc w konfiguracji wybranego modelu Toyoty.

Zaproponujemy Ci najlepszą ofertę i załatwimy wszelkie formalności. Wypełnij formularz kontaktowy, a my skontaktujemy się z Tobą i umówimy na wirtualny spacer po salonie Toyoty.

ZAPRASZAMY DO INTERNETOWEGO SALONU TOYOTY.